Blog Award *hopper opp og ned av glede*

Da har jeg vert så heldig å fått min første Blog Award!(kan jo være at jeg får flere opp gjennom årene..) hehe... 
Jeg har blogget i litt over 1 år og stor koser meg med bloggingen da jeg har så mange koselige lesere som legger igjen hyggelige kommentarer og hilsner! 
Og at det er noen som liker bloggen min så godt at jeg får en Blog Award gjør meg kjempe stolt og rørt. - 
TUSEN TAKK Frøken OppNed. Bloggen hennes handler om interiør og hverdagsliv og det er mange koselige bilder inne hos henne. Stikk gjerne innom på besøk.
Her kan du lese Frøken OppNed`s innlegg ang Blogg Awarden.


Her er reglene for blog awarden:

"Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200st prenumeranter eller färre.



In order to accept the award, the recipient will: 

1. Thank the person who gave you the award. 

2. Link back to that person’s blog. 

3. Copy and paste the award to your blog.

4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition. 

5. Let those blogs know by leaving them a comment"

Det er mange forskjellige blogger som fortjener Blog Awarden, 
men velger noen av mine favoritter:


Et levende hjem                  Monica`s Blogg                             Millas Blåbærtue 

          Living four seasons                         Litt Slitt & Litt hvitt

Håper dere tar turen innom og hilser på disse flotte blogger`ne! 


Ha en fin dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

ååå..tusen tusen takk, Veronika :)

Så snill du er! Det setter jeg så pris på :) Koselig at du liker bloggen min :)

Og gratulerer såå mye til deg med awarden - den er deg velfortjent :)

Ha en kjempefin dag, vennen :)
Klem og kos Lisa:)
Tusen takk for linking, og at du synes jeg fortjener awarden!

Du fortjener den virkelig selv, så flink som du er!!

Klemmer
Anonym sa…
Tusen tusen takk,setter kjempestor pris på at du liker bloggen min:))
Og så må eg jo gratulere deg og,alltid lika kjekkt å titte innom deg,Så fine blogg som du har:)
Ein forsatt fin dag til deg:)
Klem fra Lillian
Monica sa…
Tusen takk for kjempekoselige hilsener selv om jeg har vært kjempdårlig på dette i blogge verden i ferien min. Har jo fått litt tid til å blogge da ihvertfall hihi...
Gratulerer med blogaward! Så kult:)
Og tusen takk for at du liker bloggen min så godt, det setter jeg veldig stor pris på og gjør meg glad :)
Jeg skåler nå siste kvelden med et lite glass for alle bloggere som gjør verden mye bedre enn å lese se og hør.
Og jeg gleder meg veldig til pakken i posten.

Klemmer fra Monica
Spirea sa…
Gratulerer med velfortjent award!! Gleder meg med deg :))

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen