♥ Marked ♥

På søndag tok jeg med meg mine kjære og reiste til byen på loppe-marked. Vi tok først turen til den gamle trikkehallen på Møhlenpris her i Bergen. I denne bydelen av Bergen er det en helt unik atmosfære. En kjenner stillheten og den gode by-roen i gatene. Og når solen skinner så er Bergen en av verdens vakreste byer. Inne i trikkehallen finnes mange gamle flotte biler fra før før jeg ble født og ikke minst de gamle banene til Fløien. Artig å se igjen. Her kommer et lite bilderas.







Den gamle trikken i Bergen går fortsatt! Iallefall de 100 m nede på Møhlenpris. Ble skikkelig idyll med den gamle trikken i bruk. Ute i solen var bordene dekket av forskjellige lopper og andre markeds varer.



Her er jeg, min lille datter Em og min kjære Mo! :-)|


Ingenting er som å tilbringe dagen med de du elsker høyest i strålende sol i Bergen by!!

Og nei jeg er ikke bergenser - JEG ER EN STOLT STRIL FRA ØYGARDEN!

Ha en fin torsdag!

Klem

Kommentarer

Anonym sa…
Så fine bilder:)Bergen er ein flott by særlig når sola skinner,blir nok ein Bergenstur i mai på oss,må jo på nye Ikea:)
Ein fin dag til deg!
Fabelaktig sa…
Så herlig med ett slikt marked!

Vakre familien jo :)

Fin torsdag kjære deg!
Her har dagen gått til å ommøblere kontoret på jobben :)
klem
Anonym sa…
Masse bra bilder.:))

benot@online.no

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen