Moshi Monsters

Disse kule kjæledyrmonsterene er er kjempe populære i hele verden og har erobret mange barns hjerter rundt om i verden. Mer en 60 millioner digitale Moshi Monsters-kjæledyr er skapt og adoptert på nettet av begeistrede gutter og jenter i alderen 6-12 år i mer enn 150 forskjellige land. 

Det finnes kule samlekort som man kan bruke til å spille mot venner.


Noen av Moshi Monsterne snakker og du kan kose meg de på sengekanten 
eller de kan bli en god venn man kan holde rundt når man sover.


På nettet kan barna velge sitt eget monster blandt seks forskjellige virtuelle kjæledyrmonster. Deretter kan de gå videre med disse, gi dem navn og ta seg av dem. Når barna har laget sitt eget monster, kan Moshi Monster-figuren reise rundt i "Monstro City". Her møter Moshi Monsters-figurene daglig nye utfordringer som de kan løse og dermed tjene virtuelle mynt (kalt "ROX"). Moshi Monsters kan også leke, rydde på rommet sitt eller bare slappe av med de andre monster vennene sine. Alt dette skjer på www.moshimonsters.no. Siden er 100% barnevennlig og trygg å navigere rundt på.



Et kult armbånd man kan samle anheng til eller bytte anheng med vennene sine.


De finnes 200 forskjellige små Moshi monsters figurer men også noen i litt større størrelse som kan sitte på sengekanten eller lekes med. Moshi Monsters finnes også i spillvarianten til Nintendo DS.
Jeg har prøvd - kjempe moro!!

Min lille prinsesse er litt for liten til de små monsterene så jeg gir Moshi monster tingene til mini-monsteret til min beste venninne.

Det kommer et helt nytt Moshi Monsters-blad i løpet av sommeren.
Har dere fått besøk av Moshi Monsterne???

Ha en fin dag!

Klem
Veronika

Kommentarer

hehe, Lea, datteren til mannen min, elsker mooshi monster ;)
De er jo litt skjønne, da ;)

Ha en fin uke!
Takk for hyggelig kommentar jos meg :))

klemmer
Unknown sa…
Jeg trur min son har snakket om de også. Men de er mer into lego og play station. Tusen takk for tips! Skal leser mer om de. De ser veldig kult ut!

Ha en fin dag,
Vicky
Fabelaktig sa…
Hei søte deg,
jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

Hva man går glipp av når man ikke har barn.. .hihi!

Er så glad du vil følge meg videre :)

Fabelaktig onsdag!
klemklem
Øyeblikk sa…
Me har ikkje hatt besøk av desse monstera, men jammen har me hatt besøk av mykje rart opp gjennom åra, hehe :) Hos oss er det LEGO som gjeld, for alle penga! Minstemann kan bruka timar på rommet med Lego'en sin, og det er jo veldig kjekt da. No har me så mykje Lego også, at det er liksom ingen begrensningar nesten... Det er det einaste han har ønska seg til jul og bursdag dei siste åra, og då blir det jo ein del.

Ha ein fin dag!
Spirea sa…
Woohoo...dette var nytt for meg, og jeg innrømmer glatt at jeg syns de var både fryktinngytende og lite innbydende ;) hehe...håper virkelig ikke en av mine dukker opp med dette. Minsten min er veeeldig redd for monstre, spøkelser og alt som minner om slikt..huff, enda jeg sier gang på gang at de ikke finnes. Jadda...men jeg kan tenke meg at dette blir en hit for mange barn!! Takk for alt du deler - og takk for alle skjønne ord til meg, det setter jeg så veldig, veldig pris på , skjønne du. :) mange klemmer til deg
Bustenellik sa…
Er dette nye Pokemon? Sett masse om de rundt omkring i det siste... Glad det bare er Drømmehagen som gjelder en stund til her :-)
Ha en fin dag!
Hei vennen :)

Så artige figurer dette var da :) Disse har vi ikke fått besøk av enda, men skal ikke se bort i fra at de kan dukke opp en gang :)

Ha en fin kveld, vennen, og tusen takk for så koselig hilsen hos meg :)

Klem og kos Lisa:)
Hei på deg skjønne du!

Her i huset har jeg ikke hørt noe om disse monsterene enda, men da er det nok ikke lange tiden før de dukker opp...

Her er det for det meste Skylanders det går i, når han ikke er ute og sykler eller har vannkrig! :)

Ha en flott kveld og uke videre!!

Klemmer til deg og den lille familien din!!

Vibeke
Randi sa…
Så kule! Hos oss og er det Skylanders som er det store :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen