♥ En heldig vinner og et par til.. ♥

Og da var tiden inne for å trekke de to flotte lysestakene. Har delt ut 126 lodder!!! Tenkte jeg skulle prøve gjøre dette på den gamle gode måten og har laget lapper med lodd til alle som har deltatt.

Siste navnene ble skrivet på med penn.
Klippet og brettet.


Og vinneren av to slike lysestaker ble:          *trommevirvel*  
Min kjære som får "the honor" til å trekke vinnere.



Gratulerer til Erika 
med bloggen My Own Design!!!! 

Jeg har også laget til 2 små overraskelses-trøstepremier til to heldige vinnere som er:

Bloggen Frøken OppNed

Bente, uten blogg - mail er sendt!

Send meg navn og adresse på mail: not308@gmail.com så kommer pakkene i posten om ikke så lenge.

Tusen takk for alle som har deltatt, lagt igjen kommentarer hos meg og som har lagt seg til som følger av bloggen min. Setter pris på hver og en av dere. Har også en annen sponset giveaway fra Unikt Interiør på gang der du kan vinne en lekker clutch veske fra NOVA, og om du vil delta så klikker du deg inn HER.

PS: Selv om det er veldig koselig å trekke på gamlemåten så blir det Random.org som får gjøre jobben heretter. Alt for tungvindt...

Gratulerer til vinnerene!

Klem

Kommentarer

Plosellas sa…
Men det var artig og koselig å se bildene fra trekningen :-)
Anonym sa…
Gratulere til vinnerne:)
Spirea sa…
Gratulerer til vinnerne! :) Også må jeg bare innom her for å takke deg for alle skjønne kommentarer du legger igjen hos meg - vet du, det gleder meg mer enn du vet. Tusen tusen takk. Ha en fin fin 1 mai. God klem til deg
Joy sa…
Grattis till de lyckliga vinnarna! Superstiliga ljusstakar så de blir nog supernöjda!

Finaste 1. Mai till dig söta bloggvän!
Kramar Joy
Anonym sa…
Oj, vant jeg trøstepremie? Hurra, og tusen takk! :)
Gratulerer så masse til de heldige vinnerne,
og vel blåst til deg:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen