♥ Me love Ikea ♥

Jeg tok turen til nye Ikea her i Bergen forrige onsdag på åpnings-dagen og jeg gleder meg allerede til neste shopping tur. Et flott varehus, oversiktlig og flott. Flotte utstillinger og mange nye varer. Kommer aldri tomhendt hjem etter en tur til Ikea.

Lysfat i stål.

2 stripede "forsommar" lys.


2 bildehyller, rislamper til soverommet - elsker fargen.
Og en FANTASTISK serviettholder. Den heter faktisk det.


2 flotte orkideèr.

Og en pakke med fargerike sugerør.

Dere som bor i Bergen, har dere vert på nye Ikea?

Klem


Kommentarer

Anonym sa…
Så mye fint du hadde funnet:) Jeg var en tur på ikea på lørdag - sukk, på en lørdag ja:O Kan si det sånn at jeg var ikke den eneste;)

Men fant mye fint jeg også:)
Ønsker deg en fin start på uken

Klem
Så mye fint du fant deg :) Nå fikk jeg veldig lyst på en IKEA-tur kjenner jeg :) Der finner man alltid noen herligheter :)

Kos deg med mandag og ny uke :)
Klem og kos Lisa :)
Anonym sa…
Å du er heldig så har funne så masse fint,glede meg til eg får besøkt IKEA,skulle sette av ein dag der me fekk tid til å reise te Bergen og det blir ikkje før 2 juni,sukk! Jaja den som venter på noko godt....
Fine mandag til deg!
Spirea sa…
Du er som meg - nytter bare ikke komme tomhendt hjem fra Ikea. Da er det noe galt ;) Mye fint du hadde funnet - og er det ikke rart hvordan sånne små-kjøp kan gi litt glede? hehe...hverdagsglede kan man kanskje kalle det...og shopping, jada, det er en fin ting(av og til iallefall).
Du, tusen takk for skjønneste kommentar som gledet meg sånn. Så god du er!! :) Ønske deg en fin mandag videre :) klem til deg

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen