Blomsterpiken

Vakreste Blomsten


Bildet av min datter er tatt av min gode nabo Irene med bloggen Irene`s Bilder.
Ta gjerne turen innom bloggen hennes for mere flotte foto!

Tempraturen stiger sakte men sikkert opp mot 20 tallet!! 
Dette liker vi!! Sol og sommer-varme! Ut å nyt så lenge den er her!

Jeg har rundet O`store 10000 besøkende.
Tusen takk for alle som stikker innom bloggen min og legger igjen flotte kommentarer!

Har noen dager innimellom her med bloggfri, 
det er jo sånn at det er andre ting som må gjøres også.
Kommer sterke tilbake etterhvert.

TUSEN TAKK TIL HVER OG EN AV DERE!!!


Ha en fin dag! 

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Nydelig bilde!
Vakker jente....

Ha en fin dag :)
ÅÅ..det var et nydelig bilde :) For ei søt jente :) Skikkelig sommerstemning i det bildet :)

Graulerer med så fine tall! Og det er helt forståelig - en herlig blogg du har :)

Nyt sola og ha en fin dag :)

Klem Lisa:)
Anonym sa…
Så nydelig bilde,herligt:)
Gratulera med så flott besøkstall,like så godt bloggen din,alltid innom:)
Flotte dag til deg!
Klem
Joy sa…
NYYYYDELIG BILDE av en helt bedårande söt liten tjej! Flink fotograf också!

Önskar dig en fabelaktig dag i värmen! Kramar Joy
Monica sa…
Herlig bilde, ha en fin dag!

Klem Monica
Unknown sa…
For en nydelig blomst ja ♥
Gratulerer med fine tall:)

Ha en fin fin sommerkveld:)
En rosa fugl sa…
Veldig fint bilde. Litt porselens-aktig ansikt på bildet, muligens redigert. Likevel fint. :)

Minner om en post på bloggen min som du tydeligvis ikke har fått med deg. Du har en premie i vente og jeg kan liksom ikke sende noe uten respons fra deg...
Spirea sa…
Så nydelig jente du har - og bildet var virkelig stemningsfullt! Og ja, vi liker sol og sommer, håper bare det varer! Sitter i skrivende stund på terrassen, men skal snart male en benk...(hvis jeg orker vel og merke). Tusen takk for skjønne ord på min blogg, jeg elsker at folk - som du - engasjerer seg sånn. takk, du er så bra! ha noen nydelige pinsedager nå og kos deg i solen. klem
Nydelig bilde og hvor skjønne jenta di er!!!

har hatt litt bloggfri jeg også. Deilig:) Ellers pleier jeg å ta bloggfri hver helg, synes det er greit:)

Takk for kommentar hos meg:)

Ønsker deg ei god ny uke
Klem Tonje

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen