Clutch vinner!

Jeg er tilbake i blogglandia etter en herlig pause fra bloggingen. Her har vi nytet varmen til de fulle...iallfall fram til fredag. Da ble huset her "satt opp ned" grunnet maling av stue, kjøkken, og gang. Og i tillegg fikk jeg vite at mine svigerforeldre kom søndag kveld, så da var det bare å få fingrene rundt malekosten og sette igang! Kommer innlegg fra resultatet i et annet innlegg.

Tilbake til dagens innlegg... Min svigermor har bevitnet trekkingen via Random.org.
Det ble tatt 296 lodder og VINNEREN av den flotte clutch vesken fra Unikt Interiør er nr.28


Monica med bloggen Monica`s Blogg

Gratulerer til vinneren! 

Send meg navn og adresse i en mail til : not308@gmail.com så sender jeg vesken i posten til deg.

Tusen takk til alle som deltok! Og takk for hyggelige kommentarer til alle som er innom bloggen min! 

Ha en fin dag!

Klem
Veronika


Kommentarer

Gratulerer så masse til den heldige vinneren, den clutchen var rålekker!

Det høres virkelig ut som om dere har hatt en effektiv helg. Jeg håper dere har sørget for å få litt sol også innimellom :-) Gleder meg til å se resultatet.

Klem
Netta
Anonym sa…
Gratulerer så masse til den heldige vinneren:)
Jammen har det vært flotte dager,no er det blitt ein heilt annen temp,men satse på at varmen kommer igjen:)
Ønske deg ein flott dag!
Klem
Gratulerer så mye til den heldige vinneren :)

Så flinke dere har vært i helga, godt å få gjort unna så mye :) Gleder meg til å se resultatet :)

Ha en fin dag, vennen, og kos deg:)
Klem Lisa:)
Lenes blogg sa…
Gratulerer til vinneren!!
Monica sa…
WOW!!! Så det først nå jeg. Har vært så dårlig på lesing av blogger i løpet av ferien. Kommer sterkere tilbake til uken når ferien er over. Er det virkelig meg hihi...HURRA!!! Jeg vinner jo aldri.
Gleder meg!

Klemmer fra meg!
Anonym sa…
Gratulerer til vinneren! :)

Jeg har forresten noe til deg inne hos meg :)
VeroNot sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen