Colors

Jeg er innom en liten snartur.....jeg nyter bloggfri og varme dager så dette kunne ikke vert bedre.
Men jeg må jo holde litt liv i bloggen min også, kan ikke glemme den helt.
Her i heimen er alt, nesten alt ryddet bort fra stuen for i morgen blir det maling som "står på tapetet".....eller det er vell bokstavlig talt tapeten som får maling på seg!

6 forskjellige kjøkkenredskaper med 
6 forskjellige farger har funnet veien til vårt kjøkken.


 




Jeg er på jakt etter noe gjenomsiktig som jeg kan ha redskapene i - noen forslag?

Ha en fin dag!!!

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Ønske deg ein strålandes flott dag,herligt dette været,nyter det fullt ut:)
Knallfine redskap:)
Klem:)
Fint med litt farge på redskapane!
Eh, det var Langøre som var på dåpskortet, men pytt pytt...
:-)
Hei vennen :)

Så fargerike og stilige de var :)
Kanskje du kan ha de i et stort norgesglass? :)

Får håpe sommer og varme snart kommer tilbake :)

Ha en fin kveld og kos deg, vennen, og tusen takk for så koselig hilsen hos meg :)

Klem og kos Lisa:)
Hege Morris sa…
Så fine! Norgesglass hadde vel vært kult?! ha en fin kveld! klem Hege

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen