♥ Sylvanian Families ♥

Har du hørt om Sylvanian Families?? 


Tirsdag 20.Mars 2012 hadde leketøys-serien bursdag - og det feires. Om du går inn på www.sylvanian.nu kan du lage deg ønskeliste på den familien, huset og tilbehøret du helst vil ha, og kanskje er det du som blir trukket ut som 1 av 10 heldige vinnere som får akkurat din Sylvanian Families-ønske oppfylt. En av de mange flotte Sylvanian familiene flyttet inn her forrige uke til Em`s store glede.
Familien Sjokolade Kanin 

KOSE - KOSE - KOSE  *smiler*

Kanskje du har noen små du skal gi gave til i nærmeste fremtid. Da er Sylvanian en flott gave å gi bort. 
Jeg kan iallefall si at dette er ikke siste familien som kommer inn i heimen våres. Må nok ut å handle litt flere Sylvanian Familier og tilbehør når prinsessa blir litt eldre. Gleder meg!

Sponset innlegg!

Klem

Kommentarer

Anonym sa…
Så herlige dei er og så masse spennende ein kan få kjøpt og:)
Fine kveld til deg!
Fabelaktig sa…
Jeg husker de fra da jeg var liten :)

Fabelaktig ukestart til deg, håper du får en finfin uke. Jeg skal bare en kjapp tur til København, så denne uken er rolig for min del *deilig*

Fabelaktige klemmer&smil

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen