♥ Loving.no ♥

Hos nettbutikken Loving.no kan du lage ønskeliste på det du ønsker deg. Kanskje du blir en av dem de trekker ut hver 14.dag og får alle dine ønsker oppfylt!!


Her er mine ønsker:

Junior sengetøy Ekorn fra By Nord.
Sengetøy Dådyr, enkeltdyne X 2 stk , må jo ha til min kjære også! 
Baby Polar Bear Pute
Om dere får inn ønsker jeg også Baby Penguin Pute!!!   LOVE!!!!
Leaf Chain

Og et av hvert kjøkkenhåndkler fra By Nord - ulv, elg og dådyr.

Hva ønsker du deg? Gå inn her og lag din egen ønskeliste.

Klem





Kommentarer

Fabelaktig sa…
Så fine ønsker :)

Jeg elsker By Nord!

Fineste torsdagskvelden.
klem
Hege Morris sa…
Så fine ting!
Takk for koselig hilsen.
Ha en fin helg! klem Hege
Takk for koselig hilsen :-)
Nå skal jeg rett inn å lage min ønskeliste :-) Takk for tipset!!
Ha en flott helg!
Anonym sa…
Så gøy! Tror jammen meg jeg må inn og lage ønskeliste jeg også. Takk for tips:)

God helg til deg:)
Superlekre ting du viser! Ha en herlig helg :) Klemmer
Monica sa…
Forstår godt at du ønsker deg det sengetøyet, kjempeherlig!

God helg!

Klemmer fra Monica
Bente sa…
Gratulerer som vinner av "ønskelisten hos Loving.no"
Sender du adressen din til post (at) loving.no ;)

Hilsen Bente

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen