julekalender

I dag har jeg og min kjære pyntet til jul!
Røde julegardiner, nisser og røde lysestaker.
Elsker denne tiden av året.
Nynner: " it's beginning to look alot like christmas.."
Og når det snør lett utenfor vinduskarmen
- ja, da kommer julestemningen!


I ventetiden frem mot jul, den såkalte adventstiden, så skal jeg glede dere med julekalender her på bloggen. Jeg har vert så heldig å fått gaver fra forskjellige sponsorer og gleder meg til å dele videre til dere hver dag frem mot jul.
Følg med i morgen - da åpnes første luke!


Har du adventskalender??
Jeg må forresten ut å handel inn gaver til kalender til min kjære i morgen
- jaja.... litt seint ute kan en si. 
Men har vert andre ting som har tatt tiden min 
de siste dagene så jeg er vell unnskyldt.

Ha en fin siste kveld i november 2012.

Klem
Veronika



Kommentarer

Spirea sa…
Så herlig du er! Kalender og greier - dette skal jeg følge med på ! :) følge med hos meg også - det blir adventskalender, ikke hver dag.....Men du - så flott altså, og så kos det er med advent, ikke sant? :) håper du nyter dagene.
Selv puster jeg ut etter eksamen!
Nå er det godt med helg!
Ps. gratulerer med tøft valg om å si opp jobben. All respekt!
klem klem og god helg
Fabelaktig sa…
Hei søte deg!
Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

Så herlig med kalender :) Jeg får pakkekalender av mannen hvert eneste år jeg, men jeg får aldri alt på en gang, jeg får en pakke pr dag, for jeg er så nyssgjerrig at jeg må klemme på alle pakkene om jeg hadde fått alle i en fei *ler*

Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen