jul på bloggen & vinnere

i Vinduskarmen

Nå har jeg offisielt trådd inn i julen- ja, iallefall her på bloggen.
Jule-header er på plass. Grei??

Random.org har gjort jobben sin igjen.
Tre heldige vinnere
og her kommer de på rad:


Vinner av LOVE skilt - Lisas verden

Vinner av Belive lysholder - Lenes blogg

og sist men ikke minst

Vinner av mobil veske fra Burin - Livets små øyeblikk

Gratulerer til vinnerne!

Send meg en mail på not308@gmail.com med adressen deres så skal jeg få 
sendt avgårde premiene så snart som mulig.

Ha en fin mandag! 

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Jatte sa…
Heldige vinnere!

Ha en fin ny uke-
klem klem
♥ Helen sa…
Den nye jule headeren er kjempefin. Gratulerer til de heldige vinnerne.
Lenes blogg sa…
For en koselig start på mandag morgen. Tusen takk. Skal sende mail :)
Liza sa…
Juhu, jeg vant:)
Fin header:))
Sender mail
Ha en fin uke
Klem
Liza
For en fin start på uka da, tusen takk så masse - nå ble jeg veldig glad:) Skal sende deg en mail, må bare komme meg hjem fra jobb først;D

Herlig header, god og fin julestemning hos deg:) Gleder meg veldig til desember og julekalenderen din - jammen har du stått på!

Fin mandag og god ny uke,
varm klem fra Hanne:)
Huldra sa…
Gratulerer så mye til alle tre.
Headeren var kjempekos :)
Flisan sa…
I
Kjempe fin header !
Lisa sa…
I dag kom premien min. Tusen tusen takk :-)
Ønsker deg en super kveld

Klem fra Lisa

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen