dagen før dagen

I ettermiddag setter jeg meg i bilen, tar også med Vicky med bloggen
Living four seasons, og setter kursen mot Stavanger.
I morgen skal vi treffe 45 andre jenter på bussen som går til Moi
og til Den Franske Landstil. Julaften i november måned!!



Ååååå som jeg gleder meg og jeg er definitivt ikke aleine.
Her er listen over alle de flotte damene som deltar.

Bråtan/Renate - ElleMell/Hanne - Tretoen/Linnea - Frøken Fryd/Eli - Fabelaktig/Maia - Pink Lady/Tina - Lizas verden/Liza - Byfrua/Veronica - Fargebarn/Eline - Mellaogmalla/Linda - Bondekåna/Linda - Hildemora/Hilde - Vinkelveien/Lene - Siljes blogg/Silje - Grip Dagen/Marit - Min glede/Annfrid - Camillaeli/Camilla - Prinsesse Elin/Elin - Vakre dager/Tone - Rom for alt/Penny - House of Bo/Bente - Mrs Hardy/Manuela - Fruehuset/Marianne - Feien og Fjong/Hilde - Lizas Verden/Analiza - Lisettes Perler/Lisette - Snødronningen/Hege - Det gode Livet/Vivian - Ella og litt til/Elisabeth - LillPastill/Lill Charlotte - Landliv i Ryfylke/Birgit - Dagdrømmeren/Tonje - Snuskebassa/Liv Astrid - Meaning Moon/Cynthia - Et Levende hjem/Vibeke - Lottas Himmelrom/Lotta - Top of the Moon/Cristina - A little bit of me/Michelle - Elisabeths Idyll/Elisabeth Living four seasons/Vicky - Petrus&Petrine/Nann Karin - Jentene i Svingen/Karoline - Livet i det blå huset/Agnes - The Folding Chair/Mari Ann - Moments&Easy Living/Martha - Torbjørg i Stavanger/Torbjørg - Husmannsplassen på Hildesundet/Hjørdis


Jeg får jo også treffe min gode venninne Vibekè med bloggen
Et levende hjem som bor i Skien og det er jo også veldig koseligt!

Maia har jobbet iherdig og har fått fatt på mange flotte sponsorer 
som fyller opp goodiebagene som vi alle er så HELDIG å skal få en av. 
Her ser du den flotte sponsorlisten:


Dette blir årets største happening for meg som blogger! 
Takk for at jeg får være en av de heldige som får delta.

Sees vi der??

Ha en finfin fredag!!
Og god helg!!

Mange klemmer fra
Veronika


Kommentarer

Unknown sa…
Så kjekt at du også skal på bloggtreffet på Landstil. Det kommer nok til å bli helt fantastisk og jeg gleder meg kjempemasse:-))
Du er den heldige vinneren inne hos meg og kan velge deg ett valgfritt nummerskilt fra Ramsign.
Bare send meg en epos, så videreformidler jeg det til Ramsign:-)
Ha en flott fredag

Klem Agnes
Anonym sa…
Så heldige du er,eg kjenner ingen til å reist med ellers så hadde eg og komt:)
Kos deg!
Klem fra lillian
ELLEMELL sa…
der fant jeg deg!
takk for en flott helg i stavanger!
legger emg til som følger :)

klem ellemell
Hei Veronika, nå skal jeg toppe helgen din med å gratulere deg som vinner av give awayen min!!
mail meg adr din, så sender jeg;
jannegloppen@hotmail.com

Klem janne
mellaogmalla sa…
Hyggelig å hilse på deg også! Håper også på flere treff:) Håper turen oppover har gått fint!
:)
Jeg er litt misunnelig på dere som fikk vært med på det bloggtreffet :-)
Gleder meg til bilder- for det kommer vel? ;-)

Klemmer

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen