til de som lurer

I går sa jeg opp jobben min.
I følge mange så hadde jeg "drømmejobben" med tanke på god lønn og mye fritid.
Jeg jobbet offshore som renholder.

Til dere der ute som tenker hva er det hun holder på med?
Hva har hun gjort nå?

Etter mye tilstedeværelse i tenkeboksen de siste ukene så kom jeg frem til denne 
"løsningen", om jeg kan kalle det det. Jeg hadde ikke akkurat noen andre valg, grunnet valg som "andre" har tatt. Når man kjemper mot de "store" og de har tatt sine besluttninger da er ikke kampen enkel å vinne. Men i stedet for å se på dette som et tap, så ser jeg på dette som MIN vinner-sjanse. Jeg får mulighet til å finne nye utfordringer som kan gi meg den krèditen og rosen jeg fortjener.
Det er mye dere ikke vet.....
Helsen og familien er viktigst!

Så om det er noen der ute som har jobb til meg så er det bare å gi en lyd.
Jeg er klar for nye oppgaver, nye bekjentskaper og nye opplevelser!

Ha en flott dag alle sammen!

Klem
Veronika


Kommentarer

Fabelaktig sa…
Hurra for deg!

Jeg skjønner deg så inderlig godt og jeg støtter deg fullt ut!

Jeg har gjort det samme som deg, så i årets dyreste måned står jeg uten inntekt, men det er helt greit! Jeg begynner i ny jobb i Januar og jeg gleder meg. Inntil da tar jeg noen ekstravakter på butikken til venninna mi. Heller det enn å tjene masse penger og skjære seg selv hver dag *ler*

Hurra for deg!
Det dukker opp noe skal du se :)

fin dag!
klem
Unknown sa…
Masse lykke til Veronika! Jeg vet litt men jeg også vet at du er en vinner!!!

Mye gøy kommer i frem tiden!

Stor klem,
Vicky
♥ Helen sa…
Høres ut som en sunn og fornuftig måte å tenke på og forandringer kan ofte være bra her i livet :)
Lykke til med det nye.
Anonym sa…
Masse lykke til:)eg trur du vil finne ein flott jobb eg og forstår valget du har tatt!
Heier på deg og ønsker deg alt godt:)
God klem fra Lillian
Annfrid sa…
Du høres ut som en kjempe tøff dame. Å du er en vinner!!! Du har vunnet ved å ta ditt valg. Jeg er ikke i tvil om at du får deg en ny jobb. Lykke til på!!!
Du er unik!!!!!!!!!1

Klem fra Annfrid
Heia, deg!
Har dessverre ikke noen jobb til deg, men har en haug med lykkeønsker....

Tvi, tvi!
Lenes blogg sa…
Tøft gjort av deg. Lykke til med jobbsøking :)
Tøft gjort!
Men jobben er ikke hele livet, så jeg forstår deg!
Familien og helsen kommer først. Jeg sa opp min jobb i sommer, da det gikk på helsaløs og mye utover mine jenter... Ikke verdt det.
Så jeg nyter tiden hjemme til det kommer noe nytt jeg kan trives med :-)
Ha en flott helg!
Klem
Huldra sa…
Tøffe damen sin det :)
Jg har klokketro på at du finner den rette plassen. Krysser fingrene og gir litt lykke og hell på veien :)
Monica sa…
Lykke til Veronika og kos deg i julen :) klem Monica

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen