posten

har vert veldig aktiv i det siste med pakker til meg,  og i går var ingen unntak.
Da kom nemlig denne lekre magasin holderen til meg. 
Jeg var så heldig å vinne den på bloggen Kom inn.
Magasinholderen er fra Kremmerhuset om noen lurer på det.
De søte tre hjertene er fra Skeidar - de vant jeg i vår en gang hos frøken Fabelaktig.

Jeg ligger her på sofaen med skikkelig vond hals og jeg begynner bli litt tett i toppen.
Liker ikke..... 

Håper dere der ute er friske og oppegående!!
Ha en super fin kveld!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Nennes sa…
Så heldig du er da :) vinnerlykke.

Ønsker deg god bedring da;)

God helg.

Klem
Jatte sa…
å SÅ FIN! Heldig du er:D

Håper formen kommer seg fort, god bedring til deg!:)

Ha en fin Fredag,
Nattaklem fra Jatte:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen