premie shopping

Jeg var jo så heldig at jeg stakk av med et gavekort på 1000,- hos Kidsbrandstore.no
og det brant ganske godt i "lomma" så det var bare å klikk seg inn å shoppe.

 En reisebag for prinsessa når hun skal på overnatting og når hun skal ut på små reiser.
Champion treningsdress til prinsessa. 
Jeg er veldig for andre farger enn rosa -derfor valgte jeg blå denne gangen!

Tusen takk til Kidsbrandstore.no og til MrsHardy som hadde giveawayen!

Formen min er pjusken, så her blir det bare sofaen, litt blogging og tv i kveld.

Ha en finfin kveld!

Klem
Veronika

Kommentarer

Anonym sa…
Så utruligt gøy å vinne er så stort gavekort,du er knallheldige og flotte ting du fekk handla:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian
Laura sa…
Oi så heldig du var da :) gratulerer med fin gevinst!
Lenes blogg sa…
Så herlig å vinne gavekort på 1000 kr :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen