vinnerlykke

I det siste så har jeg hatt STOR vinner-lykke!
Mine venner sier: "..ååå.---du vinner jo noe hele tiden"
Ja, jeg gjør kanskje det. Å delta hjelper på sjansen til å vinne...
Her er noe av det jeg har vunnet i det siste:

Først var det The Pursuit of Happiness som kom med en glad melding om vinnerlykke.


Fra bloggen Livet i det blå huset vant jeg et vagfritt nummerskilt fra Ramsign.no


Bloggen Kom inn toppet helgen min med å fortelle meg 
at jeg var vinner av hennes giveaway.
Et flott veggstativ som jeg kan ha bladene mine i! Jiipppiii!!! 


MrsHardy delte ut gavekort på kr.1000,- som en kunne bruke på KidsBrandStore.no
- og jeg ble den heldige vinner der også!


WOWeffect la ut et bildet på facebook siden deres, der de skulle dele ut 15 stk mobil pad`s 2 timer etterpå. Så jeg svarte bare med en kommentar under et bilde de la ut og VIPS så ble jeg trukket ut slik at jeg får en mobil pad tilsendt i posten.



Og i tillegg - 
bare ved å laste opp et bilde av min skitne datter på Blenda Sensitiv sin facebook-konkurranse vant jeg 1 års forbruk av Blenda Sensitiv, både vaskemiddel og tøymykner.



Noen som sa jeg burde tippe lotto til helgen?? *smiler*

Nå går jeg og tripper ved postkassen hver dag,
det er jo bare sååååååå moro med pakke i posten!

Tusen takk til alle sammen! 
Jeg hopper opp og ned i lykkerus hver gang jeg vinner noe.

Har du vinner-lykke??
Du kan jo klikke deg inn HER og bli med i giveawayen jeg har gående.
Kanskje det er deg som har vinnerlykke denne gang!

Ha en finfin dag! 

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Jammen er du heldig! :)
Jatte sa…
Dæsken, du har jo VIRKELIG vinnerlykke du! vinner så og si aldri jeg.. eller, jeg panta en flaske på 2,5 kr idag og vant 10 kr når jeg trykket på rødekors knappen :D haha.. men er veldig gøy å bare ha vunnet NOE!!

Ha en fin natt,
Klem Jatte:)
♥ Helen sa…
Fantastisk! Alltid gøy å vente på pakke i posten.
Liza sa…
Gratulerer, mye fint der:)
Klem
Liza
Wow for en vinnerlykke du har hatt da :)
Du får jo en forsmak på julaften du, med alt dette :)))

Jeg har vunnet lyslykten fra Holmegaard, så kanskje det dukker opp flere gevinster her også :)))

Fin fin torsdag til deg
Klem Heidi
Wow - hvilken vinnerlykke!! Håper du har husket å tippe. Var det over 200 mill potten er på nå? Lykke til med kommende gevinster også:-)

Ha en fin torsdagskveld.

Klem fra Hjørdis
Så utrolig mange flotte premier :D
Jeg hadde ekstrem vinnerlykke i november/desember i fjor, og startet å spille lotto av den grunn ;)
Men foreløpig har jeg kun vunnet 45,- der *hihi*
Men det er som du sier, for å vinne må man jo delta!
Nå vinner jeg litt innimellom, og det er jo utrolig moro da :)

Klem Karianne
Wow... så gøy.
Jeg har en formening om at man kan havne på en bølge av flaks.. og der surfer du !

Klem
MissMette sa…
Oj, for en vinnerlykke du
har :) - så herlig da og
kunne få vinne slike fine
ting :) - kjempegøy....
Har vunnet en del i det
siste jeg også, og vet
godt hvordan det føles :)
Tusen takk for koselig
ord på bloggen min og så
ønsker jeg deg en fin, fin
fredag og helg som kommer
Klem fra Mette
idamoren sa…
Du har skikkelig vinnerlykke for tiden du! Grattis, så gøy! :-) Du må jo bare tippe lotto... ;-) Klem
fam gab sa…
Hærrlighet for en vinnerlykke! Du bare må jo tippe lotto!!
Fin blogg, legger meg til og følger deg videre!
Klem fra hovedstaden :)))
Huldra sa…
Wow, du har virkelig vært heldig du! Moro med en sånn stim. Gratulerer så mye! Gratulerer til alle besøkene dine også. Har jo bladd meg fra toppen til hit, og kost meg med alle innleggene. :)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen