giveaway

AVSLUTTET!

Vil dele noen av goodiesene jeg fikk på bloggtreffet på lørdag med dere.
Det vil bli 3 heldige vinnere!

- Belive lysholder fra Country Collection
- Love skilt fra Country Collection
- Mobil veske i "skinn" fra byBurin


Regler for å delta:

1 lodd -->         Legg igjen en liten hyggelig kommentar og du er med i trekningen.
                        Husk å legge igjen mail adresse om du ikke har blogg.

2 lodd -->         Om du legger deg til/er følger som følger av bloggen min.
                        - se på høyre side


2 lodd -->         Legg deg til/ er følger på facebooksiden min i Vinduskarmen

3 lodd -->         Del giveaway på facebook eller på egen blogg.

Totalt kan du ta 8 lodder!

Frist for å delta er 26.november 2012.

Lykke til!

Klem
Veronika

Kommentarer

Nennes sa…
3 lykkelodd)

Follow your heart and your dreams will come true!

Noe jeg prøver og tenke mye på er dette ordtaket etter en tøff tid...
Må leve mens man kan, ta vare på drømmer og nyte livet!

Klem
Anonym sa…
Så snille du er,neste gang må eg være med på et bloggtreff men eg er litt sån beskjeden av meg så like best når eg kjenner noken å reise med...jaja:)
Eg tar 5 lodd:)
God klem fra Lillian
Ann sa…
For ein koselig give-away! Eg trekkjer eit lodd:) Ha ein flott dag!
Så kejkt! Jeg er med!
1 lodd på meg da ☺
Ha en flott kveld videre! Klemmer fra Nina
♥ Helen sa…
Så snillt av deg å dele slike fine ting med oss. Jeg har linket i bloggen min med bildet. 6 lodd.
Da trekker jeg hele 8 lodd <3 Og krysser fingrene for vinnerlykke :)
Lenes blogg sa…
Gøy med giveaway. Så hyggelig at du vil dele noe av det du fikk. Tar 6 lodd. Kommentar, følger og linker på bloggen
Vivishagerom sa…
Så flott gave! Jeg er gjerne med og tar 3 lodd! Kommentar og følger!

Klem
Anonym sa…
med 1 lykkelodd vil jeg gjerne delta på denne flotte give-away! mvh.turid.grubben@gmail.com
Anonym sa…
med 1 lykkelodd vil jeg gjerne delta på denne flotte give-away! mvh.turid.grubben@gmail.com
Jeg prøver vinnerlykken:-) Vi fikk ikke det samme i goodiebagen.(bortsett fra lysholderen)
Jeg tar 3 lodd (følger deg allerede)

Så mange koselige innlegg du har laget fra treffet! Flotte bilder.

hei då:-)
Anne Marie sa…
Gratulerer med vinnerlykken!
Jeg prøer lykken med 3 lodd =)
følger og kommentar.
♥Anne Marie
MissMette sa…
Hei Veronica :)
Jeg vil gjerne være med
på din giveaway og prøver
lykken med 3 lodd, følger
og kommentar :) Klem fra
Mette
Unknown sa…
5 lodd til meg!!! :)
Jeg vil gjerne ha den mobil veske!!! ♥

Klem,
Vicky
sa…
Jeg vil gjerne være med i trekningen med 8 lodd :)
Ønsker deg en fin ukestart ♥
Klem Anette
Jeg er gjerne med og tar 8 lykkelodd! Har delt på facebook :)

Ha en super uke!

Klem
MarJE sa…
Hei,
Så flotte gåver.
1 lodd på meg :)
Ha det fint.
Tone sa…
Heihei
1 lodd på meg.
flott blogg :-)
Mvh toneiv@hotmail.com
idamoren sa…
Tar 5 lodd jeg, og krysser fingre ;-) Kanskje jeg og har litt vinnerlykke, ikke bare du som har vunnet alt mulig i det siste, heldiggrise :-) Klem klem :-)
Anonym sa…
Så fint at du har vunnet så mye. Da er det kanskje håp for oss uten merkbar vinnerlykke også. Jeg kaprer tre lodd (kommentar og følger) og håper at mobilveska blir min. Jeg har nemmelig et håpløst forhold til mobilen. Den løper avgårde uten å si fra til meg og når jeg trenger den er den aldri der den burde...

Hilsen Fama

anihaarb@online.no
Da plukker jeg med meg 8 lodder, og håper jeg vinner LOVE! :)

Snart tid for gavedryss inne hos meg også! :)

Lodd for kommentar, følger og liker der jeg kan og deler på Et Levende Hjem sin side på FB! :)

Klem
Vibeke
Så fin en give away! Jeg blir med:) Tar tre lodd :))
Anonym sa…
Mange flotte gaver der!

benot@online.no
Huldra sa…
Så mye herlig, og så snill du er som deler! Klart jeg vil prøve lykken, og legger hele 6 lodd i potten.

Natthilsen fra Huldra- som skal rusle litt mer inne hos deg nå :)
Her var det mye lekkert - kaster meg inn i trekningen med 3 lodd. :-)
Anonym sa…
Vill tävla med en lott=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com
Anonym sa…
Jag är gärna med och tar en lott om de fina sakeran Hoppas på tur
ullaisa
stortimtresse@yahoo.se
Randi sa…
Så moro! Jeg prøver lykken med 4 lodd:)
Anonym sa…
Så gøy!
Kjempefin blogg du har!
Jeg har sikret meg 3 lodd! :D

Eva
(eva_haugan@hotmail.com)
Jeg tar 5 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com
Anonym sa…
Hej!
Jag är gärna med i din fina Give Away!
5 lotter tack, följer dig sen länge
och gillar även på fb (Marie L-m)

ha det så gott önskar Ragna Marie
ragna_marie@hotmail.com
Wenche sa…
Flott giveaway. deltar med 6 lodd.
rule sa…
Koselig å besøke deg igjen!! Prøver lykken hos deg med 3 håpefulle lodd!!! Ønsker deg god bedring- og håper du får ei fin helg! Klem Ruth
Janne sa…
WOW....nice, likte mobiletuiet veldig...jeg er så fæl på å miste mobilen min i gulvet, el så er det en av ungene som klarer å få fatt i den;)

5 lykkelodd på meg, tjohuuu:))

God klem!
Lisa sa…
Hei i natten :-)
Jeg trekker 8 lykkelodd og håper at jeg vinner :-). Spesielt likte jeg mobilveska - superlekker. Så snill du er som deler med oss :-).

Klem, Lisa
lapappilon sa…
wooow! amazing! super!
...please enter my name....
6 lodder
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Jeg er med, denne har visst gått meg hus forbi...
Snill du er som deler dette med oss da, den mobilvesken var utrolig fin:)
Ikke på FB men trekker de andre 6 loddene og krysser fingrene!

Fin kveld og god klem til deg,
Hanne:)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen