hjemme igjen

etter en fantastisk helg i Rogaland, nærmere Stavanger og Moi.
Ekte flotte damer! Takk til hver og en for hyggelig dag og kveld!
Og selfølgelig Maia - 1000 takk for en uforglemmelig dag.
Mere oppdateringer kommer i uken som kommer. Følg med.
Her er noe av de jeg klarte kapre meg på Landstil på Moi - en fantastisk flott butikk.
Nydelig atmosfære og mye lekre varer.
Mye vil ha mer!




Nydelig treskål og lysestaker fra Bloomingville.
Her kan du finne flere produkter fra Bloomingville.

Nå sitter jeg her og koser meg meg et glass cola.
Det var tomt for champagne... hehe....

Sliiiiiiten etter en fabelaktig helg!!!!

Ha en fin kveld!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Jatte sa…
Litt sjalu merker jeg.. hadde veldig lyst selv :))

Ha en fin ny uke!
Klem Jatte:)
Tror så gjerne at dette har vært en fabelaktig helg, mange av de jeg følger på IG var der og det var utrolig gøy å følge med på alle oppdateringene:) For ikke å snakke om alle innleggene som har kommet i etterkant - litt misunnelig jeg også;)

Håper du får ei fin ny uke,
varm klem:)
Hyggelig å treffe på deg :0) ,og ditt smittende humør ...

Det vært er helt fabelaktig .

En fin og glad uke til deg og dine, Veronica
Hei Veronika
Så kjekt å treffe deg! Gøy å ha et ansikt å knytte bloggen til:)
Det var en fantastisk dag, og hihi, det så ikke ut som champagnen tok slutt, men cola det hadde de ikke, hihi (skulle jo slutte i mårå) hoho:)

Håper vi treffes igjen
Klem Tonje
Liza sa…
Hei hei
Takk for herlig treff.
Jeg kom meg vel hjem og det gjorde Du og Vicky også ser jeg:)
Håper det blir flere anledninger til treff:)
Klem
Liza

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)