for dere

Har over noen uker nå jobbet med å skaffe gaver til julekalenderen som jeg skal ha her på bloggen.
Alt for å kunne glede noen av dere lesere der ute!
For det er jo moro å vinne - ikke sant?!!

Her er listen over de som har sponset med sine varer:
(klikk på bidene for mer informasjon om sponsorene)














(gaver for rundt 6500,-)

Jeg håper mange vil delta når julekalenderen åpnes 1.desember 2012.

Her er det sykdom som regjerer hjemmet.
Em er den eneste som er skikkelig oppegående....og da sier det seg selv 
at tempoet ikke er helt egnet for oss syke. 
Hun blir fort utålmodig - men hva skal man gjøre..??

Håper dere har en fin søndag! 
En uke til første søndag i advent....julen nærmer seg.

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Lisa sa…
Så gøy med julekalender, og masse flotte sponsorer :-)
Klart jeg blir med. - Gleder meg

Happy søndag :-)

Klem, Lisa
Lenes blogg sa…
Så spennende med julekalender. Dett blir jeg med på :)
Dette blir kjekt! Med så mange fine sponsorer da:)
Flisan sa…
Så kjekt - blir garantert med på julekalender :-)

Nennes sa…
Spennenede :)

“Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away”

Klem
Hege Morris sa…
Så moro og så mange sponsorer!
flink du har vært!
ha en fin ny uke
klem Hege x
Du har vært kjempeflink snuppa! :)

Gleder meg til å være med, og se hva premiene er! :)

Er fortsatt litt sykdom igjen her i heimen også, så god bedring til oss alle!

Klem
Vibeke
idamoren sa…
Så kjekt med julekalender, gleder meg! :-)
God bedring til dere!
Klem klem
HT sa…
Gøy med jul og gøy med spennende julekalender! ;-)
Gleder meg til å bli med!
Unknown sa…
Jeg skal være med!!! Koselig :-)

Vicky
Huldra sa…
Huffsa.. Håper sykdommen er i ferd md å slippe taket. Se det fra den gode siden: Er den der nå, er forhåpentligvis alle friske til jul. *krysser fingrene*

Jaa! Jeg vil være med! Har linket deg opp inne hos meg, så teflonhjernen skal huske å få det med seg :D
Dette høres gøy ut! Jeg er med!

God helg til deg!
Klem <3
Frøken Hege sa…
Der var det mange bra sponsere, dette må man jo bli med på. Har delt med bilde.

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen