sponsorer

Bloggtreff 3.nov 2012 

Jeg er super heldig å få delta på årets happening på Moi på lørdag.
Landstil-jentene disker opp med moteshow,
mulighet for bli-ny-dag og ikke minst med gode shopping tilbud.
Man får også noe å bite i a`la fingermat og noe godt i glasset.
Her er bloggen til Den Franske Landstil 
- så det er bare å klikke seg inn å følge med på nyheter de får inn i butikken/nettbutikken.

Maia med bloggen Fabelaktig har stått på å sanket inn på
sponsorer til goodiebag til alle 47 jenter som deltar!
Tusen takk Maia for at du står på for å glede så mange.

DU ER FABELAKTIG!



 Sponser goodiebager til alle sammen.
Og Designspirit sponser med en gave som skal loddes ut!

Jeg vet ikke annet jeg kan si til alle disse flotte sponsorene enn

TUSEN TAKK TIL HVER OG EN AV DERE!

En av de andre blogg-damene som skal sa i en kommentar:

"Julaften i november!!"

og det stemmer!!!

2 dager igjen!!!

Ha en fin torsdag!

Klem
Veronika











Kommentarer

GLEDE, GLEDE! Ja, jeg GLEDER meg!
Og så får vi i tillegg en weekend i Stavanger! :) YEJ!

Jeg VET at jeg ikke alltid dekker bordet helt korrekt, men det er jo ikke det som er viktig! Det viktige er jo at man samles rundt et godt måltid, til herlig sosialt samvær!! :)

Sees i morgen kveld da snuppa!

Klem
Vibeke
Huldra sa…
Dette var rene julaftenstemningen ja. Skjønner godt at du gleder deg. kose deg max! :)
Liza sa…
Gleder meg veldig:)
Vi sees der.
Klem
Liza
Gleder meg - dette blir helt fab!!!!

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen