søte dyrefamilier

Har du hørt om Sylvanian Families?
I mange generasjoner har disse søte dyre familiene gjort 
mange barn glade rundt om i mange hjem.
Den første og mest klassiske familien Sjokoladekanin. 
(En heldig leser vinner en sjokolade familie i julekalenderen som kommer her på bloggen i desember.)


I år er det familien Kenguru som har blitt kåret til "Årets familie" av medlemmene i Sylvanian Families Fanclub. Om du ønsker melde deg inn kan du gjøre det her.
Den nye familien som kommer inn i varmen er familien Hvit mus.
Det finnes også mye flott ekstrautstyr som hus, biler, campingvogn, møbler, mat og mye mere.
Her er den kule familiebilen!
Klikk deg inn på Sylvanian.no for mere informasjon.
Tror nok det ligger endel Sylvanian families varer under mange juletrer.

Har du skaffet deg noen i familien Sylvanian?

Ha en fin lørdag. 
Jeg blir på sofaen. 
Syk.

Klemmer
Veronika



Kommentarer

Fabelaktig sa…
Hei søte deg,
jeg må bare takke for fine ord du har lagt igjen hos meg, jeg blir så glad!

Sylvanian family husker jeg fra deg jeg var liten. *nostalgi*

Ønsker deg en fortsatt nydelig helg, her er vi snart ferdig med fase 1 av renoveringen i heimen *hurra*

Stor klem
-Maia
Disse er så søte! En stor favoritt hos datteren min!

Ønsker deg en fortsatt fin helg!

Klem fra Karen
Disse var kjempe søte! He ikke vært borte i de før, og jeg likte bilen kjempe godt.

Håper du er bedre, om ikke så ønsker jeg deg god bedring!

Ha en fin uke !

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen