smørkrukke

Jeg var innom Unikt Interiør her på lørdag og det første øynene mine falt på var denne flotte smørkrukken. Jeg tok den ned fra hyllen og kikket på prisen - 100,-  SOLGT! 
(Den var priset billig da lokket har vert knust, men limejobben er gjort veldig pent, 
la ikke merke til det engang før de sa det til meg.) 


Jeg prøver finne ut litt info om denne smørkrukken men eneste jeg har funnet til nå er denne QXL auksjonen.  Under krukken står det Bergen 900 år , 1070 - 1970.

Noen der ute som vet litt mere om denne krukken??
Gi meg en liten lyd da!

Ha en fin dag!

Klemmer
Veronika

Kommentarer

Den var utrolig sjarmerende da!
Så herlig:) Mener mamma hadde en lignende en med røde tegninger, skal høre om hun vet noe:)

Håper du har det godt,
varm klem:)
Unknown sa…
Vet ikke noe om krukken, men fin var den :-)
Anonym sa…
Den var utrulig skjønne:)
Fine kveld til deg!
Klem
idamoren sa…
Så utrolig kul! Kjente bergensanger og greier! Stilig! :-)

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen