farsdag

Ikke alle superhelter bruker kappe -

GRATULERER MED FARSDAGEN PAPPA
OG SELFØLGELIG MO! 
(og alle andre pappaer)



Vi overrasket våres pappa med å troppe opp på døren. 
Min søster hadde med pizza og kake og vi stor koste oss sammen.

Vi var på Ikea i går og handlet inn te-lys til jul og litt annet.
Skulle ha med meg nytt stuebord og min kjære skulle få seg ny kontorstol av Em, 
men vi måtte nok reise hjem uten - fikk rett og slett ikke plass i bilen.

Håper dere har hatt en flott dag sammen med de dere er glad i!

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem
Veronika


Kommentarer

Heldig er den som har en god pappa i live!

Ha en fin natt, med ditto drømmer (:
Jatte sa…
Så koselig å overraske far på den måten :)

Ha en fin ny uke -
Klem Jatte♥
Heisann veronika, jeg venter stadig på adr di, slik at jeg kan sende deg magasinholderen ;)
Mail meg; jannegloppen@hotmail.com
Ha en fin uke, klem janne

Populære innlegg fra denne bloggen

goodies

Lumpia Shanghai (vårruller)

hjemme igjen